lørdag 6. september 2014

Scott sporer i hormontåka

Det er ikke til å legge under en stol eller sveipe under et teppe at Scott er inne i nok en periode med ekstra hormoner....Så istedenfor å stå å "krangle" med Scott eller se på at han blir mer og mer frustrert tar vi å er litt nøye på når vi trener sammen med andre. Også går vi tur på nye steder og går litt spor for å knytte oss litt mer sammen og øke selvtilliten vår.
Nå har vi vært en gang på Åkershagan å gått spor, treningene der er på mandager og på mandagene fremover så er vi på temakurs..så det kræsjer en del får man si. Første sporet gikk ikke bra, var nok et lufte område tenkte jeg. Andre sporet var kort, men krysset en grussti og var lagt av ene veilederen. Dette gikk mye bedre, passet nå på at Scott ikke fikk snuse og markere rundt omkring og jeg passet på hva jeg gjorde. Bomma litt på rosen min, men jeg lærer vel snart ;)
På fredag gikk han to spor på strandpromenaden ved Strandtorget, det var jo to luringer der som gikk over begge sporene, så da ble det litt vanskeligere. Men han jobba som bare han kan, ga alt han hadde med nesa si så det var rimelig høylytt snusing. Pga at noen luringer hadde ramla seg over sporet gikk Scott noen sirkler nå og da, men han sirkla seg alltid inn på sporet igjen. Virka heller ikke så irritert over godbitene denne gangen.
13. og 14. sept skal vi på sporkurs på Hamar i klubben, vi gleder oss utrolig mye til en helg med fokus på nesa og økt selvtillit!


Bilde fra en tidligere trening


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar