fredag 29. juli 2011

Kjempe fint…

Da er det gang nr 2 jeg ser en markeringsflekk fra Blazern….jada han har vært ute og tissa godt. Dette var langt ifra en tisse flekk, men tydelig en markering, lukta lang vei. Er finurlig det å få alt på han som jeg ikke hadde på Luke eller Devlin. Har lyst til å sette meg ned og diskutere med Blaze om dette her, men det funker jo ikke. Løsningen min akkurat nå blir vel ENDA MER lufting, ikke la han være alene (selvom han markerer rett forran øya på meg). Og det er nok ikke pga gamle lukter, brukt ordentlige midler for å få bort disse enzymene..På en side har begge gangene vært når sambo er borte..
Om noen mot formodning skulle ha noen tips, så mottas disse med STOOOR takk. Det er enda ikke et virkelig problem, bare nytt for “muttern”..

DSC_0359

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar