torsdag 9. januar 2014

Oi!

På tirsdag var jeg og Scott oppom birkebeineren og trent noen minutter med noen fra dal'n. Hadde noen runder ut av hallen fordi Scott tok helt av når han så ei søt aussie frøken på åtte mnd. Men han roa seg ned til slutt og vi gikk noen supre lineføringer! Selvom det hadde vært løpetispe der og den søte aussie frøkna trente.

Senere var vi igjen på plass på Hamar. Scott meldte sin ankomst til alle med noen prate/gjespe lyder og jeg var forberedt på en virvelvind av unghund. Han fikk litt tid ute før vi starta treninga så han fikk snust og prata litt. Mens vi trente kontakt så var det nok noe som skjedde for plutselig var Scott på nett. Han datt litt ut, men det var langt ifra så mye som han har gjort. Neste ut var vendinger i lineføring, og han ruslet forbi noen som kommanderte  oss 1.5m unna! Han glemte seg litt, men igjen langt ifra så mye som før. Vi fikk en person på hver side av oss og han gikk uten altfor mye tull! Hadde noen stå treninger og vi må nok få trent litt mere på stopp momentet, selvom det er ganske bra så glemmer har å høre etter og bommer litt.

Men alt i alt en super trening med mye framgang!

Nanny trente stå,  stå stille når jeg går litt rundt. Må prioriteres det gitt...men hun fikk også tent slalåm mellom bena mine. Lenge siden jeg har sett Nanny så stram og fornøyd med øvelsesvalget. Hun trenger nok litt andre type ting innimellom ledigheten..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar