fredag 21. juni 2013

Mamsen syk...

Dagen i dag har gått med til omgangssyken med alt den kommer med og enda litt til.
Devlin plukket som alltid opp at mamsen var syk der hun lå på badet. Inn med faste skritt og slikka noen tårer som han alltid gjør, satte seg ved neg og sku passe litt på. Nanny, hun har vært i sin egen verden i dag.
Scott derimot har vi ALDRI sett så rolig, han har D.A.P halsbånd men tror ikke det funker så godt! Han var med Devlin for å selva han gjorde og hva jeg drev med. Senere så fikk jeg til å ligge i senga. Snakk om å ha det så trivelig! Scott insisterte på å ligge rett ved meg i senga, med hodet på magen min og jeg med nesa på ene poten hans. Lå slik lenge. Så godt som det er når valpen kommer dit at den skjønner at noe er med eier og vil være med. Det er virkelig ikke alle hundene mine jeg har opplevd det med.
I nesten hele dag har Scott vært ved med, enten sovende bak sofaen på buret, i kurven foran sofaen, eller midt på gulvet. Han har og prøvd å få klatret over sofaryggen så han kunne sitte litt hos meg, og ellers mast på å få litt klapp her jeg har ligget langflat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar