lørdag 5. november 2011

Konsentrasjonstrening på høyt nivå..

Nok en trening med Blaze unnagjort. Etter å ha prøvd litt fellestreninger så har jeg måttet forandre litt på hva jeg trener på. Så i dag sto konsentrasjon på planen. Vi startet med lineføring som oppvarming, gikk veldig bra. Var ikke spesielt mye forstyrrelser der vi trente da. Har en teori om at når Blaze takler sambo og Devlin trene rundt oss takler han det aller meste..
Etterpå så ble det sitt og bli med kasting av leker rundt Blaze, og en dekk med det samme. Dette gikk også veldig bra.
Økt nr 2 ble det samme. Men her holdt han på å reise seg en gang fra sitten. Pluss at jeg la ut noen tennisballer som vi gikk lineføring rundt og tok noen innkallinger gjennom. Første innkalling prøvde han seg på ene ballen, ellers overså han dem helt. Gikk helt inntil benet mitt for dem skulle han IKKE ta og det måtte han vise veldig visst.
Økt nr 3 tok vi en fellesdekk i 1 min. Lå helt stille han lille pilten. Herlig!

Syns det er veldig greit å få skrevet ned dette på en blogg, også kan oppdretter snuse litt på hva vi driver med hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar