søndag 19. juni 2011

Kjønnsmodning og sånt dritt

Da er det offesielt, Blaze har gått minst tre hakk tilbake og er i kjønnsmodning...!
Vi har gått flere ganger i byn, gått bra alle gangene..bortsett fra folk som kaster seg over stakkarn og ikke ser at vi trenger litt plass. Men på fredag var det hele et mareritt fra første steg...Han busa rundt i båndet og var langt ifra på nett. Men sambo og jeg fikk prata om det hele, og flere faktorer var med på å gjøre alt helt feil.
Fast liggestilling i buret
I dag dro vi på stedet vi pleier å trene, der kommer det et og anna menneske med en og anna hund. Så det er akkurat passe med forstyrrelser. Nå funka alt igjen! Ja han var ikke helt på nett de første minuttene, men hvem er nå det? Vi fikk til og med opp motivasjonen til å titte på meg fra første steg i lineføring! Det er da første gang uten at jeg har noe som helst i hånda. Så selvom vi ikke helt takler byen enda, så er ting der fortsatt.
En annen ting Blaze har begynt med er å gå enda lenger unna utgangsdøra enn han pleide på egenhånd, blitt litt langøra, egentlig generelt langøra blitt. Klasker ikke akkurat ned i sitt lenger. Men det er nå vi får se hvem som har mest tålmodighet, og jeg skal gå seirende ut av dette! Bare et par mnd til før go'periode nå....spent på om vi får starte i RL i år...jaja ønsk meg lykke til!

Hans faste sovested

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar