fredag 16. november 2012

Treningen med den nye plan!

Joda, ble trening i hallen i kveld. Gikk inn med en klar plan på belønninger og bånd, hvilke øvelser om alt gikk bra og hva som måtte gjøres om ting ikke gikk bra.
Men alt gikk bra på sett og vis. Nanny gikk bra i båndet, ikke spesielt usikker eller noe, så fant jeg ut at kanskje belønne henne ved å kunne gå litt uten bånd. Dette må testes neste trening.

Vi gikk igjennom kl 1 programmet, og det gikk veldig bra egentlig. Ganske fornøyd med hvordan hun strålte! Må finne på noe lurt med innkallingen hennes, hun sitter som limt..men det tar vel ikke lange stunda før jeg har noe lurt noe.

Men avsluttningsvis ble det ikke så bra, kom til å si au noen ganger når hu kom borti etter ballen. Og etter at jeg har trent styrke så har jeg NOE vondt i beinmusklaturen så jeg ble litt rar til slutt. Da falt hun litt sammen, hun vil meg jo ikke noe vondt og prøver å fortelle det så godt hun kan lille jenta mi.
Fremover må vi få til litt mere sporing, prøve å bygge opp litt selvtillit på jenta. Og gå turer i bånd...
Men så lenge man har en plan  og har trua på planen så skal det gå! Hun er jo så utrolig fantastisk på alle måter, må bare ha litt mer trua på seg selv. (akkurat som mammsen sin...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar