torsdag 25. oktober 2012

Turer i skog og mark..

Ja nå lurer vel noen på, hvorfor skrive om tur i skogen..er vel normalt det? Vel...jeg har sett hvordan helsen til Nanny er blitt bedre.
Har en stund nå gått tur nesten hver dag med staffene i skogen, løse så dem kan løpe utenfor stien og få mest mulig trening av musklatur og ledd. Devlin har faktisk utviklet seg mentalt også. De første gangene så han ut som et ? når Nanny løp i skråninger. Hvorfor gjør man slik da, mye enklere å gå på stien liksom. Men nå er det han som løper minst på stien, men alltid så han ser meg og jeg ser han.
Han har også blitt bedre i stegene sine etter turer. Det er jo selvfølgelig bare slikt vi som bor med han ser, men allikevel det er der.

Nanny fikk seg en massasje i går med strekking og tøying. Og da merket jeg og så godt at hun har blitt mykere. All ære til turene i skogen! Merket ikke store motstanden når jeg strakk henne, men tok det veldig pent. Hun har jo også blitt tynnere, og musklene har blitt mer fremtredende. Det er så godt å se at det hjelper.
Samme med henne som på Devlin så er stegene blitt bedre, men merker at noen dager er det trått å gå den lille strekken nedover veien etter runden i skogen.



Det er virkelig godt å se at det hjelper det man prøver på. Er tungt å få til å gå tur hver dag på morran, men med to staffer som også trenger det så går det greit. Dem har jo begge fått MYE energi på morran og, så når dem ikke får tur så løper de rundt inne til og med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar