fredag 21. august 2009

Fredag...

Da er det alt fredagkveld. En dag igjen å pakke på før jeg, Paige og Devlin drar avgårde til det glade vestland. Er litt trist at jeg må la Luke være igjen hjemme. Blir litt vel mye med tre hunder og egentlig skulle jeg bare ha med Devlin. Han er bare 4 1/5 mnd gammel, litt for ung til å sitte i bilen alene i flere timer.

Er vel på tide å legge seg. Må til lillehammer i morra og kjøpe hundemat og litt å spise på søndag kveld og mandag morgen. Tenker havregrøt.

De som kjenner meg vet hvor vanskelig jeg kan få det med å dra til bergen og være der. Men til minne for lille vovva og alt hun gjorde for meg, kommer jeg til å fullføre utdannelsen med hodet høyt. Jeg vet hun er med meg hver dag og spesielt da savnet etter henne kommer for fult.
Takk for at jeg fikk bli kjent med deg. Takk for alt du lærte meg og var der for meg. Ga meg en mening med livet. I ditt minne kommer jeg til å gjøre det jeg kan ut av livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar