tirsdag 31. desember 2013

Snart et nytt år, med nye muligheter og utfordringer!

Hvert øyeblikk nå så lister det seg inn et nytt år, nye muligheter kommer med det, sammen med nye utfordringer. Nå når det året vi har vært igjennom er over, blir historie, er det på tide å tenke på hva man vil ha med seg videre.

Likte godt dette bildet som var på gruppen Klokt og nyttig på FB.

Jeg har mange ting jeg skal ta med meg videre fra 2013, som jeg skal vokse videre på for å kunne bli den beste utgaven av meg selv. Jeg skal trene Nanny og Scott, bli en bedre hundefører og ta vare på meg selv så jeg kan stille enda mer opp for andre. Ellers er det diverse morsomme planer, som blant annet en LP cup og et mål om å starte i kl 2 med Nanny. Vi har bestemt oss for at det blir det med stevner, vi investerer heller i noen gode treninger og kurs. Og noe jeg virkelig gleder meg til så har jeg tre kinoturer å se frem til sammen med mine nevøer og samboeren min! Det var min julegave til dem i år, og jeg vet ikke hvem av oss som gleder seg mest.
Men det er litt trist dette året som har vært også...mistet kontakten med noen venner, av ulike grunner. Synes det er utrolig synd, men vi var nok ferdige i hverandres liv. Andre mennesker har derimot kommet til, som har gitt meg mye, som har gjort at jeg har kommet et steg videre. Rart hvordan det jevner seg ut...men mye forandrer seg bare man flytter noen mil.

2013 har lært meg mye, jeg har fått nye egenskaper og andre har minsket. 2013 har stått for endring og utvikling. 2014 skal gi meg enda mer å vokse på, enda mer endring og utvikling!
Så på med badering så skal vi få holdt hodet over vannet i 2014 også!

GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar