fredag 20. september 2013

Nok en trening med hundene!

Etter en natt som var litt så som så, der jeg og badet ble litt gode venner så fikk jeg karet meg med sambo og trent hundene i Vingrom sentrum. Nanny som er veldig var på meg var jo ikke akkurat så veldig med, men vi fikk til fellesdekk med skjult fører. Og leke fikk vi også til, er jo ikke akkurat så godt å bøye seg når man er kvalm og har magevondt..men det var god trening for Nanny å få den påvirkningen og.



Scott derimot var Scott og brydde seg ikke stort om formen min. Han fikk en ekstra påvirkning, nemlig en stor sittegressklipper som bråkte noe voldsomt! Vi trente mest på apportdirigeringen, og han er kjempe flink blitt på den. Når han sitter der og er konsentrert om meg, så ser han i den retningen jeg ser og gjør riktig. Vi driver med tre apporter som kastes her og der, og han tar flest riktig. Jo vanskeligere, jo artigere er det.




Devlin har blitt super glad i apportbukken nå. Er en sann fryd å se at han har kommet dit! Bjeffer, hopper og biter etter den. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar