tirsdag 18. juni 2013

Scott trening på Hamar

Scott og de andre har hatt noen rolige dager uten spesielt mye aktivitet, men også noe stress.
Var sikker på at Scott sine kriterier på trening på Hamar bare skulle være å sitte stille, men neida! Lille mann overrasket igjen! Tannvisning, lineføring tett inntil i riktig posisjon, felles sitt og bli (noen meter unna), innkalling over hinder gjorde han enda bedre en forrige tirsdag!
Han var veldig ivrig inn på plassen og når han så de andre hundene, men jeg har fått lagt til meg en super duper slentre-rusle-bortover holdning der jeg prøver å ose av latskap og ro. Så han klarer å roe seg litt til vi starter. Men merker at han tar seg sammen når jeg strammer meg opp og skal starte treninga. Må si jeg har fått mye ut av å ta den timen det tar til Hamar + at jeg fikk blitt med på LP kurs i sen vintern.

En virkelig fasinerende skapning å trene. Nå er det vel ferie på Hamar, men man får bare trene videre. Her er det og innstramming på oppdragelsen og byturer som skal gjennomføres i sommer. Ikke minst skal vi ha noen artige kickbike turer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar