lørdag 27. august 2011

Jippi!

Blaze spiser stadig mere! Noen måltider nå har han faktisk spist halvposjon med litt first price våtfor. Til middag får han en brødskiv med leverpostei så må si han spiser nå. Det er utrolig godt. Vi har ikke prøvd oss på noen trening med godbiter enda, tror ikke han er helt der enda. Da må det vel bli noe sånn som rypebryst til belønning.

DSC_0327

Vi har jo fått trent litt alikevel, med leke og bare kost oss. For vi  har langt ifra vært enige på trening den siste tiden pga hormoner som bruker kroppen til Blaze som racerbane. Han har blitt fryktelig lett distrahert og gitt meg fingern egentlig. Veldig vanskelig å være tålmodig med han da, men vi fant oss en teknikk med at han får legge seg og jeg drikker kaffen min. Sist torsdag var det første gang på lenge vi virkelig kunne si: NÅ har vi kost oss og trent litt. Det er en fantastisk følelse når den kommer tilbake.  Blaze ble god og sliten etter en del rep av “kom fot”, sliter med at han hopper på meg og inn på plass. Vi hadde også noen nydelige meter med lineføring og god kontakt. Dekken hans fra sitt foran har bedret seg også. Nå var han kjapp ned og lå kjempe flott. Men vi sliter med at han setter seg skjevt inntil meg med framparten og da legger han seg skjevt, men tror dette ordner seg når frambeina retter seg opp. Neste gang er det å huske å ta meg kamera så Ingvar får tatt flere bilder av oss trene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar