mandag 27. juni 2011

Endelig blodspor!

Jeg har i lang tid hatt blod i frysern, hatt litt vondt av at jeg skulle brukt det snart. Etter en samtale med ei jeg kjenner som driver mye med blodspor ang hormonelle hunder og orm så tok jeg tak i det hele i dag!
Det ble et kort spor, kanskje 15m, men det var nok for snuppen min. Var veldig interessert i å snuse på oppsparket i begynnelsen, men kom ikke lenger med en gang. Mor måtte stå og ha litt is i magen sin, og etterhvert så gikk han fremover. Også stoppa han, og fremover igjen. Kom da til slutten, der lå det en halv karbonade med masse maur. Blaze er visst ikke SÅ naturelsker enda at det var noe godt så muttern måtte ta dem av. Da var det greit å spise.

Det ga mersmak for min del å prøve spor igjen, og da dette er eneste som tassen min fungerer på pr i dag så må vi legge et nytt i morra! Han får turene sine og litt sitt/legge seg trening, men alt er uten krav så er godt å ha noe å utfordre han på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar